diumenge, de juliol 09, 2006

INICIO

Curiosament, els caps de setmana acostumo a tenir molt de temps per distreure'm i matar l'avorriment de la feina navegant per internet, llegint articles i opinions de tot tipus i navegant per les webs, i així em poso al dia, m'assabento de tot tipus d'events o novetats... Vaja, que em connecto a la realitat. Tb escolto molta música, a la feina: la majoria bastant pesada i reiterada, tot i que jo faig els meus esforços per col·locar a la carpeta corresponent algunes joies o coses que m'arriben més (sempre dins els paràmetres a vegades contradictoris del meu jefe que ha de ser música "comercial" i moguda, es veu que si no, la gent no folla.. jeje). Tot això per dir que com tinc molt de temps i llegeixo i escolto bastantes coses, he decidit obrir aquest blog per treure una mica les meves opinions, els meus parers.. Ja que moltes vegades no tothom que està al teu voltant viu, veu o escolta el mateix que un, hi ha coses les quals costa més compartir, i que millor que desfogar-se en un espai com aquest (que considero realment fantàstic). En fi, la pauta una mica són els diaris de Nacho Canut a spicnic.com, que es diuen alguna cosa així com "Perdiendo el tiempo con...", en què parla de totes les coses que compra (discos, llibres, revistes, cosmètics..) o que menja, i les comenta. Com ell, "no pretendo sentar cátedra" (m'encanta aquesta frase), sinó més aviat poder treure el que penso i sento, ordenar els meus pensaments i opinions i alhora deixar-los escrits (que no se'n vagin blowing with the wind), generalment sobre la base del consumisme (no pretenc psicoanalitzar-me ni filosofar). Fa tant sols 15 minuts que he creat el blog i ja he après una cosa, el gran significat de la cançó Retorciendo Palabras, quan se m'ha passat pel cap com a títol i l'he trobat ideal. En fi, espero ser més o menys constant i divertir-me escrivint (després de tants anys sense fer-ho). Ara em poso a estudiar una estona, que ja em toca, però a veure si més tard inauguro el blog en un sentit més pràctic, i no amb tot aquest rollo d'introducció (crec que he d'aprendre a sintetitzar més).

Etiquetes de comentaris: