dilluns, de setembre 18, 2006

KARMA CHAMELEON

Nunca me han gustado demasiado los reptiles, pero esta noche ha despertado en mí la fascinación por uno: el camaleón. Después de que me informaran sobre tamaño, hábitos alimenticios, cuidados y necesidades, etc. han surgido los dilemas obvios sobre el color. Leo en internet: "Las variaciones del color son fiel testigo del estado anímico, de factores ambientales, e incluso del rango que ocupa cada individuo con respecto a sus congéneres". Qué interesante. Diego me ha iluminado con un chiste: "¿Cómo saber cuál es el color original de un camaleón? Poniéndolo frente a un espejo". Ingenioso, pero el enigma sigue abierto en mi cabeza...

Etiquetes de comentaris:

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Dios Santo...

dv. de set. 29, 12:32:00 p. m. CEST  
Blogger Albert said...

Almenys tu no m'acuses de parlar del camaleó perquè és un animal gay (!!!), com algú m'ha arribat a dir..

ds. de set. 30, 07:12:00 p. m. CEST  
Blogger Queralt said...

Quines bestieses (je je!, sóc simppleta). En un futur m'agradaria tenir-ne un..... Els trobo divertits per la manera com es mouen (ballen reggeteon), i a més (ara em poso en plan mística) crec que, també per aquests moviments pausats i retroactius, inspiren molta tranquil·litat.

nen! que ja sé que contesto tard....., però ara vaig mirant les entrades.....

dc. de nov. 08, 10:28:00 p. m. CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home